2022. augusztus 1., hétfő

Önmagadért!

   Mai Tita.. azaz Poci és társai Kft. tanítása:

 

 

" Aki mindig meg akar felelni mások elvárásainak,

az lemondott annak a lehetőségéről,

hogy önmagáért szeressék. "

Darnel Christian: Semmi gond!

 

A képen a mai Tita, Áfonya. Igen, az első, aki a Bogyósok alomjában érkezett. Anyukája kedvence volt ez a pihe-puha párnapajti, különös morcos tekintettel, fotogén ábrázattal megáldva. Ő volt a legnagyobb a 4 gyermek közül, de sajnos 10 hónapos korában itt hagyott minket. Beteg volt... Ribizli végig vele volt. Sokáig láttam a kivetülését itt a teraszon, minden reggel köszöntem neki, amikor vittem a reggelit a többieknek. Ő volt, aki azért ment el, hogy megtanítsa nekünk, hogy ha nagy szeretettel gondolunk rá és szeretnénk újra vele lenni, akkor megtalálják az utat és visszajönnek. Így lett. Április 9-én halt meg a földi teste és 2. Áfonyaként (viccesen Béfonyának is hívom..) megérkezett anyukája utolsó babájaként. Június 21-én.--. Csodaként.. Igen..  Mostani földi ruhája, teste kissé hasonlít rá, már ami a morcos képét illeti.. de számos belső jegy és viselkedési forma bizonyítja, hogy Ő jött vissza. 

Nagyon szeretem... és az "apja" is..



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tesók

  Mai Tita.. azaz Poci és társai Kft. tanítása:   Nem is iga­zán a szív­ve­ré­sünk tart min­ket élet­ben, ha­nem az ér­zés, hogy van mi­ér...