2022. július 28., csütörtök

Naponta Tita, naponta tanítás...

 Cicás vagyok.. Annak születtem. Ha nincsenek a macskák, valószínűleg még mindig üldögélnék, nem kezdtem volna el járni sem.. 😀 Egy cicust szerettem volna megszeretgetni, így felálltam és elindultam utána.. Szóval így kezdődött. Legalábbis ebben a földi életemben. Hitem szerint, ez már nem az első életem, de sajnos nem emlékszem, máskor milyen kötődésem volt e csodás teremtményekhez. Mert hogy volt, az biztos!

Az évek során erősödött rajongásom, s ez szerencsére tudással is párosult. Sok mindent tanultam Tőlük, Róluk, a Világról, s szinte macska-suttogóvá váltam. 

Sokan túlzásnak érzik, de Senkit nem helyezek eléjük.Rengeteg emléket, élményt gyűjtöttem be, terveim szerint olykor-olykor meg is osztok majd belőlük.

 Ez a blog azért jött létre, mert sokan nézegetnek cicás képeket a neten, s az okos gondolatokat is igen kedvelik. Ha csak egy látogatónak is mosolyt csalnak arcára kedves cicáim, vagy bárkit elgondolkodásra sarkallanak a bölcs gondolatok, már megéri napi szinten bővítenem.  

Legyen benne sok örömötök!! 💗


S jöjjön az első élmény.. (A képek nem időrendben lettek válogatva. Több száz, ezer fotó várja, hogy kiválasszam.. a házi képtárból. )

Mai Tita, azaz Poci és Társai Kft. tanításai:

"Aki nem táncol velem az esőben, nem lesz mellettem a viharban sem. Aki pedig a viharban nincs mellettem, arra nekem nincs szükségem a napsütésben..."
(Forrás: Boldogság Projekt oldal)

A kép saját, rajta legfiatalabb fiacskám, Áfonya látható... Ugye látszik rajta, hogy Őt is imádjuk?? 

 ...és velem táncol!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tesók

  Mai Tita.. azaz Poci és társai Kft. tanítása:   Nem is iga­zán a szív­ve­ré­sünk tart min­ket élet­ben, ha­nem az ér­zés, hogy van mi­ér...